simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Styrkebesked.

Publicerad 2015-04-22 07:12:58 i Allmänt,

Cykelpaniken är ett faktum.
Vättern närmar sig med storm steg.
Som vanligt kan jag inte ta det lugnt utan börjar med måndag 4,5 mil och står i samtliga backar för att få en "intervall' känsla.
Det känns bättre än passen förra veckan.
Jag mår grymt bra när jag rullar in på gården.
Tisdag kör jag 5 mil 27,3 km i snitt. Samma sak här ett bra tryck i benen och orkar utan problem spurta stående i både backar och på raksträckor.

Det känns helt plötsligt som jag ligger någorlunda i fas? 
Nu ska jag köra coreträning och långa pass.

Första tävling är den 2 maj 15 mil i Katrineholm. Bra laddning inför Vättern.

Cykling är fantastiskt när det känns så här!

Nu letar man efter sällskap som gillar långa turer med glassstopp! Någon? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela