simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Naprapat.

Publicerad 2015-01-22 21:36:00 i Allmänt,

I dag tog jag äntligen mod till mig och besökte naprapat.
Jag har förstått att mina tävlingar och träning gjort att jag blivit både sne och vind.
Mycket riktigt.
- Ja det skiljer nästan 1,5 cm är skillnaden mellan längden på dina ben just nu...men det ska vi se till att få bukt med.
Sa den otroligt duktiga kille jag besökte idag.
Men nog är det bra läskigt när dom säger:
- Så slappnar du av och tar ett djupt andetag......
Efter detta följer ett knak genom hela kroppen.
Jag var tydligen bra på att slappna av så det rätades och strechades en hel del.
Nu kommer jag i framtiden inte träna snett och löpningen efter cykel ska gå bättre.
Jag besökte Hälsans hus där en ung kille har sin parktik som heter Oscar Berglund.
Kolla in här
Rekomenderas varmt!
Han förklarade på ett bra sätt varför min kropp var sne som en spillplanka på byggmax.
 
Jag har inte så mycket att göra just nu förkylningen kom tillbaka så nu ska jag vila mig helt frisk innan jag kör igång igen.
Jag är så träningsugen och känner mig som den värsta soffpotatisen någonsin.
Ingen träning sen i söndags.
Vilket är sjukt mycket för mig.
Jag avundas alla som joggar förbi ska dra på simmning eller bara står och skiker och lyfter tyngder.
Tänk på hur lyckliga ni är som kan vårda kroppen.
 
Men snart är det min tur.
Snart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela