simmacyklaspringfort

En blogg om min träning till att bli triathlet. Här skriver jag av mig om mina framsteg och mina nitar jag går på under resans väg. Mycket nöje!

Inför vättern....

Publicerad 2015-06-10 17:18:53 i Allmänt,

Det har varit några turer kring mitt deltagande i denna tävling.
Min partner blev tvungen av hälsoskäl att boka av.
Då började jag självklart att fundera....
Hur ska jag göra? 
Men efter några dagars velande så stod det klart! 
Jag kör!
Trots en lite blek försäsong så litar jag på att benen och huvet tar mig ända fram.
Jag skiktar inte på någon tid utan mer på en rolig upplevelse.

Sista turerna på cykeln kändes bra så jag ser fram imot att cykla på fredag. 
Start tid 23:14.
Cykla på natten det blir något nytt.
Spännande! 
Nu bör det av mot Vingåker och sen vidare till start. 
Nu är det dags! 



Kommentarer

Postat av: mattefitness

Publicerad 2015-06-10 17:35:03

Lycka till! All creed till er som pallar med den rundan!

Postat av: Pär öhman

Publicerad 2015-06-10 18:40:21

Vi kanske syns därnere jag startar lördag morgon 02:53 . Mvh öhman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela